BeeSmarter appfejlesztő és designer verseny

///   Időpont: 2017. április 7-május 1.
///   Helyszín: Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Kar, 1083 Budapest, Práter u. 50/A

BS#5, avagy 2017-ben 5. alkalommal kerül megrendezésre a BeeSmarter!

Az idei évben pedig nem csak új feladatok várják a versenyzőket, hanem idén először egy 3 napos döntő során mérettethetik meg tudásukat azok, akik bejutnak a helyszíni döntőbe!

Izgalmas feladatok, valós kihívások, illetve a problémamegoldó és kooperációs képességeiteket tehetitek próbára.

Regisztrációs határidő: 2017. 04. 07. 12:00

Online elődöntő: 2017. 04. 07-09 (tetszőleges időráfordítással)

Középiskolás forduló: 2017. 04. 03-2017. 04. 09. (tetszőleges időráfordítással)

Budapesti döntő: 2017. 04. 29-2017. 05. 01.

A programozó verseny szabályai

  • 3 fős csapat
  • Android platform
  • A 24 órás döntőbe a legjobb 15 csapat kerül be (köztük a tavalyi első), elegendő regisztrált csapat esetén
  • Elődöntő és döntő között egy tagot cserélhettek

Jó versenyt, és sok sikert kívánunk!

A BeeSmarter kétfordulós mobil alkalmazásfejlesztői verseny. A versenyen teret kap az alkalmazásfejlesztés mellett a megjelenés és a működés maga is.

Április 07-Április 09 között az elektronikus elődöntőn, a programozói verseny résztvevőinek mérnöki feladattal kell megbirkóznia: egy megadott specifikáció szerint kell elkészíteniük és a verseny ideje alatt folyamatosan fejleszteniük egy applikációt. Ezzel párhuzamosan a dizájner csapatok is kapnak feladatot, amelyet április 7-n reggel adunk közre a weboldalon (beesmarter.org). A megoldásokat 60 órán belül várjuk a feladat kiírásban megjelölt módon. A beküldött anyagokat prominens céges és akadémia tagokból álló zsűri értékeli, és a szerkezet-külalak-tálalás kritériumok alapján rangsorolja a munkákat. A döntőn a maximum a legjobb 12 dizájner csapat vehet részt. A tavalyi év 1. helyezett dizájner csapatának ebből egy helyet fenntartunk: ők alanyi jogon jutnak be a döntőbe, amennyiben az idei évi versenyre a csapat (ahol a tavalyi 2 tagú csapatból maximum 1 csapattag cserélhető) regisztrál, és a szervezőknek az elektronikus forduló végéig jelzik részvételi szándékukat.

Az Április 29-Május 1-i hétvégén zajló 24 órás helyszíni döntőn már konkrét alkalmazásfejlesztéshez kapcsolódó dizájner feladatokat kell elvégezni, valamilyen aktuális problémával. Ha a megoldásotok különösen jó, még akár mecénást is találhattok hozzá. Külön kihívás, hogy a programozói verseny résztvevőivel is szorosan együtt kell működnötök, így különleges kooperációban vehettek részt, ami ismét egészen unikális versennyé teszi a BeeSmarter #5 mobil dizájner versenyt.

A középiskolás verseny szabályai

  • 3 fős csapat + kísérő
  • Android
  • A 24 órás döntőbe a legjobb 10 csapat kerül be, elegendő regisztrált csapat esetén
  • Elődöntő és döntő között egy tagot cserélhettek

Jó versenyt, és sok sikert kívánunk!

A BeeSmarter kétfordulós mobil alkalmazásfejlesztői verseny közpiskolás diákoknak. A versenyen teret kap az alkalmazásfejlesztés mellett az innovatív gondolkodás és a működés maga is.

Mit nyerhettek? Támogatóink által felajánlott tárgynyereményeket, mely tavaly a középiskolás kategóriában majdnem 200 ezer Forint összértékű volt. Emellett szakmai tapasztalatokra tehettek szert, melyeket akár már a következő évben, a 24 órás versenyben kamatoztathattok is!

Április 03.- Április 09. között az elektronikus fordulóban, egy játékos feladattal kell megbirkóznotok. Reggel 8 órakor adjuk közre a feladatot a weboldalon, melyre megoldásokat 100 órán belül várjuk. A feladat kreativitást igényel, amelyben kipróbálhatjátok magatokat az Android platform programozása tekintetében és ízelítőt kaptok a BeeSmarter verseny feladatából. A döntőn a legjobb 6 csapat vehet részt.

A csapat szemléletét, problémamegoldó készségét tesszük próbára, és persze azt is, hogy mennyire is ért az okostelefon platformhoz.

Az Április 29-Május 1-i hétvégén zajló 24 órás forduló sok izgalmat tartogat számotokra. A csapatoddal a verseny 24 órájában egy kiadott feladatot kell megoldani. A munka a kreatív és innovatív megközelítést igényel, ugyanakkor a külcsíny is számít a funkciók mellett.

Dizájner verseny szabályai

  • 1-2 fős csapat
  • Android platform
  • A 24 órás döntőbe a legjobb 15 csapat kerül be (köztük a tavalyi első), elegendő regisztrált csapat esetén
  • Elődöntő és döntő között egy tagot cserélhettek, amennyiben két fős a csapat

Jó versenyt, és sok sikert kívánunk!

A BeeSmarter kétfordulós mobil alkalmazásfejlesztői verseny, ahol a versenyen hangsúlyos teret kap az okostelefon platformra történő alkalmazásfejlesztés programozói kihívásai mellett a megjelenés és a dizájn is.

Mit nyerhettek? A tavalyi évben támogatóink jóvoltából a verseny programozói és dizájner részére együtt 1 millió Forint értékben osztottunk ki díjakat, emellett a csapatok komoly kapcsolati tőkére is szert tettek.

Április 07 – Április 09 között az elektronikus elődöntőn, a programozói verseny résztvevőinek mérnöki feladattal kell megbirkóznia: egy megadott specifikáció szerint kell elkészíteniük és a verseny ideje alatt folyamatosan fejleszteniük egy applikációt. Ezzel párhuzamosan a dizájner csapatok is kapnak feladatot, amelyet Április 07-n reggel adunk közre a weboldalon (beesmarter.org). A megoldásokat 60 órán belül várjuk a feladat kiírásban megjelölt módon. A beküldött anyagokat prominens céges és akadémia tagokból álló zsűri értékeli, és a szerkezet-külalak-tálalás kritériumok alapján rangsorolja a munkákat. A döntőn a maximum a legjobb 12 dizájner csapat vehet részt. A tavalyi év 1. helyezett dizájner csapatának ebből egy helyet fenntartunk: ők alanyi jogon jutnak be a döntőbe, amennyiben az idei évi versenyre a csapat (ahol a tavalyi 2 tagú csapatból maximum 1 csapattag cserélhető) regisztrál, és a szervezőknek az elektronikus forduló végéig jelzik részvételi szándékukat.

Az Április 29-Május 1-i hétvégén zajló 24 órás helyszíni döntőn már konkrét alkalmazásfejlesztéshez kapcsolódó dizájner feladatokat kell elvégezni, valamilyen aktuális problémával. Ha a megoldásotok különösen jó, még akár mecénást is találhattok hozzá. Külön kihívás, hogy a programozói verseny résztvevőivel is szorosan együtt kell működnötök, így különleges kooperációban vehettek részt, ami ismét egészen unikális versennyé teszi a BeeSmarter #5 mobil dizájner versenyt.