Data Management Specialist Course

///   Időpont: 2017. augusztus 30-31. 9:00-17:00
///   Helyszín: Budapest, pontos helyszín később

A szeminárium kiemelt témái:

  • Adatbányászat, mint az üzleti előny megszerzésének záloga
  • Modellek és algoritmusok az adatbányászatban
  • Big Data és az ezekkel kapcsolatos adatmenedzsment összefüggései
  • A szövegbányászat hatása az adatmenedzsmentre
  • Az adatbányászat jogi és etikai vonatkozásai
  • Social Media adatok az adattárházak tükrében
  • Open és Nem Source technológiák az adatbányászatban
  • Ügyfélből törzsvásárló
  • Értékesítési kampányok célcsoportmeghatározása és ehhez kapcsolódó eszközök
  • Ügyfélmegtartás célzott kampányokkal – különböző csatornákon

A rendezvény szólni kíván minden olyan

  • értékesítési, kereskedelmi, marketing és termékmenedzsment szakemberhez
  • CRM, ügyfélszolgálat menedzserhez
  • direkt marketing szakemberhez
  • piackutatóhoz, piacelemzőhöz,

akik cége adatbányászati folyamatában érintett és szeretné jobban átlátni a folyamatot.

Ezen kívül szívesen látjuk az adatbányászattal, üzleti intelligenciával foglalkozó tanácsadókat is.

//  Hivatalos oldal