Evolution 2017

///   Időpont: 2017. március 1-2. 9:00-17:30
///   Helyszín: Park Inn by Radisson Budapest Hotel, 1138 Budapest, Szekszárdi u. 16-18.

Örömmel tájékoztatjuk, hogy az Evolution konferencia 2017. március 1-2-án, a Park Inn by Radisson Budapest Hotelben kerül megrendezésre.

Az első Evolution konferenciát 2013-ban rendeztük: az akkor még két teremben tartott eseményen 350-en vettek részt. 2016-ban már több mint 1100-an voltunk az immár két napos, 4 termet kitöltő rendezvényen. A 2017. márciusában ötödik alkalommal megrendezésre kerülő konferencián pedig már 1200-1400 fő részvételére számítunk.

Az Evolution konferenciát előszeretettel nevezzük edukációs workshopnak is, ahol minél több esettanulmánnyal, gyakorlati példával és a magyar piac sajátosságainak figyelembevételével igyekszünk bemutatni a digitális média és marketing szakmai és piaci területeit.

A konferencián előadóként, fórumrésztvevőként vagy látogatóként részt vesznek

  • e-kereskedelemi szakértők, kereskedők;
  • IT- és internetes vállalkozások képviselői;
  • a digitális gazdaság felhasználói/megrendelői, illetve beszállítói/szolgáltatói oldalának képviselői;
  • a digitális transzformációban élen járó kis-, közepes- és nagyvállalatok vezetői;
  • feltörekvő startupok, kkv-k képviselői;
  • médiaszakemberek és újságírók;
  • újságkiadók, rádió- és televíziós csatornák vezető szakemberei;
  • online újságok vezetői;
  • HR vezetők, fejvadászok;
  • közintézmények, minisztériumok és hatóságok képviselői;
  • marketing- és közvélemény-kutató intézetek munkatársai;
  • tanácsadó és kutató cégek képviselői;
  • internetes joggal foglalkozó ügyvédek;
  • az információs társadalommal foglalkozó tudományos műhelyek kutatói, felsőoktatási intézmények oktatói és diákjai. 

Az előadások reggel 9.00-től délután 17.30-ig tartanak. A programot igyekeztünk úgy összeállítani, hogy a lehető legszínesebb legyen, egyszersmind sok új és azonnal hasznosítható információt, tudást adjon át Önöknek.

Mindkét napon több különböző tematikájú szekcióval várjuk az érdeklődőket. A program fő témakörei:

 2017.  március 1.

  • Közösségi érdekek (Esettanulmányok a közösségi média világából.)
  • Kreatív mérnökök munkái a gyakorlatban. (Digitális hirdetési eszközök a gyakorlatban)
  • Reklámköltések 2016-2017
  • Az online videók potenciálja

2017. március 2. 

  • Kereskedelem – Commerce Hungary
  • Natív Hungary
  • Élmény és érzelem
  • Keresőmarketing nap:
    • Életünk a Google-lal – SEO 2017-ban
    • Desktop, vagy mobil? Mindkettő!
    • A keresőmarketing helye a kampányokban (Lassan minden vásárlás programozott…)
    • Te is utálod, ha üldöznek a hirdetések? – A JÓ remarketing.

Előzetes program 2017. január 10-én.
Program bejelentés 2017. január 23-án.

Jegyeinket 2017. január 03-ig szuper kedvezményes áron lehet megvásárolni. Amennyiben mindkét napra jegyet váltanak, további kedvezményeket biztosítunk.

A bizalom ára: 2016. November 8-tól – 2017. Január 3-ig
Első napos belépő ára:        13.900 Ft + Áfa
Második napos belépő ára:  13.900 Ft + Áfa
Kétnapos belépő ára:          19.900 Ft + Áfa

Az áraink tartalmazzák a kávészüneteket és a bőséges svédasztalos ebédet!

Early Bird: 2017. Január 4-től – 2017. Január 26-ig
Első napos belépő ára:        16.900 Ft + Áfa
Második napos belépő ára:  15.900 Ft + Áfa
Kétnapos belépő ára:          25.900 Ft + Áfa

Előzetes program 2017. január 10-én.
Program bejelentés 2017. január 23-án.

Normál: 2017. Január 27-től – 2017. Február 20-ig
Első napos belépő ára:        26.900 Ft + Áfa
Második napos belépő ára:  24.900 Ft + Áfa
Kétnapos belépő ára:          38.900 Ft + Áfa

A Média Hungária Konferenciairoda további 2017-es eseményei:

Media Hungary:      2017. május 9–10. Siófok, Hotel Azúr
Internet Hungary:  2017. szeptember 26–27. Siófok, Hotel Azúr
Mobile Hungary:     2017. október 25.  Budapest (a helyszín egyeztetés alatt)

Szeretettel várjuk Önöket konferenciánkon!
A Média Hungária konferenciairoda független rendezvényszervező cég:

– A Konferenciairoda tevékenysége kizárólag szakmai kérdések megvitatására, az edukációra irányul, valamint az újdonságok bemutatására az üzleti élet, a stratégia és az eszközök területén.

– Rendezvényein igyekszik minden üzleti/piaci oldalnak helyett biztosítani és találkozópontként is működni.

– Nem ügynökség vagy más kereskedelmi szolgáltató, amely a rendezvényein keresztül szervez ügyfeleket (így érdekében áll kizárni a konkurenseket és azok megoldásait.

//  Hivatalos oldal