Service design – jelentsen ez bármit is!

///   Időpont: 2017. február 28. 19:00
///   Helyszín: Krak'n Town Steampunk Saloon, 1085 Budapest, József krt 31/a

Milyen megközelítései lehetnek ennek a fogalomnak, amelyről mostanában egyre többet hallani? Vitaindító, definíciókereső és iránykijelölő előadásokat várunk és keresünk.

Várhatóan előadóink lesznek:

• Németh Ádám: Service Design: mítosz vagy valóság? 

Fehér ember menni Afrika segíteni gondolkozni mert azok szerinte nem tudnak maguktól; a UX-esnél ott a kalapács és így mindent szögnek lát; a sztereotípiáinkat “educated guess”-nek hívjuk és attól hogy kitöltünk egy űrlapot máris perszóna lesz. Van-e érték a rengeteg post-it mögött? Önmarcangolások és feloldási stratégiák

• Csernátony Fanni: Service Design – Üres buzzword, új szakma vagy átfogó szemléletmód?

A Service Design kifejezést egyre többször lehet hallani, mégis sokan nem tudják, hogy ez mit is takar pontosan. Nehéz konkrét definíciót mondani, de példákon keresztül könnyen megérthetjük a lényegét. A szolgáltatások megtervezéséhez használt technikákat érdemes megismerni, mert azok sok területen és helyzetben alkalmazhatóak. Az előadásból ki fog derülni, hogy mit jelent a szó és milyen módszerek segíthetnek abban, hogy a felhasználói élmény minden aspektusát hatékonyabbá és kellemesebbé tegyük.

• Boros Judit: Service design a gyakorlatban

A personákon és journey mapeken túl… milyen a service design gyakorlati, üzleti alkalmazása, és hogyan lehet egy terméket vagy szolgáltatást az üzleti érdekek és a fogyasztók igényei alapján együttesen kialakítani.

(A leírás folyamatosan frissül az esemény saját oldalán.)